چسب کاغذ دیواری

چسب کاغذ دیواری aquila دارای سیستم نانو تکنولوژی و فرمولاسیون فوق پیشرفته

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

 

 رنگ بنفش یکی از محبوب ترین رنگ هایی است که معمولا طراحان داخلی دکوراسیون نگاه ویژه ای به آن دارند و با توجه به طرفداران زیادی که این رنگ دارد، استفاده از آن نیز روز به روز در حال گسترش است. رنگ بنفش معمولا از جمله رنگ های شاد و بارز شناخته می شود که به کارگیری آن می تواند تاثیر زیادی در بهبود دکوراسیون داشته باشد. اگر می خواهید از این تاثیرات بیشتر آگاه شوید، حتما با این مطلب همراه باشید....

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی:رواشناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی 

 

رنگ بنفش ترکیبی از طیف رنگ های گرم و سرد – یعنی قرمز و آبی  – و حد تعادلی میان عشق و انرژی و هیجان رنگ قرمز و آرامش و سکون رنگ آبی است.  بنفش از قدیم نماد اشراف، قدرت و ثروت است . بنفش همچنین به ترویج حسخلاقیت و قوه تخیل کمک می کند. سایه های سبک، که خیلی نرم و ظریف است، می تواند یک حس رمانتیک ایجاد کند.

 با اینکه رنگ بنفش نمایانگر شکوه، ثروت، عظمت و سلطنت است، در دکوراسیون داخلی خانه ها کمتر به آن توجه می شود و بیشتر در طیف های کمرنگ یا یاسی به کار می رود. بنفش به خاطر ملایمت و آرامش بخش بودن برای اتاق خواب دخترها  مناسب .است

 

این رنگ باعث ایجاد خلاقیت در فضا نیز می شود به همین دلیل در محیط های کاری و آموزشی بسیار موثر می باشد. همچنین برای افزایش خلاقیت کودکان، می توان از این رنگ در اتاق بازی کودکان، کلاس های آمورشی و اتاق نوجوانان استفاده کرد.

 

رنگ دیوارها

 

 

 

 

 

بهتر است دیواری که قصد دارید از آن به عنوان نقطه کانونی در فضا ایجاد کنید را با رنگ بنفش بپوشانید و از این طریق همه نگاه ها را به سمت نقطه مورد نظر جلب نمایید. اگر تصمیم به اجرای چنین ایده ای داشتید، سعی کنید یکی از دیوارهایی که در مکان روبروی ورودی اتاق نباشد را انتخاب کنید تا در هنگام حضور در اتاق، نگاه ها برای تمرکز روی نقطه کانونی اتاق، نیاز به گردش داشته باشد و به این ترتیب در اتاق چرخش بصری اتفاق بیفتد. پیاده سازی این ایده برای اتاق ناهار خوری و نشیمن بسیار ایده آل خواهد بود و ظاهر مدرن تری به دکوراسیون این قسمت های خانه می بخشد.

 

کابینت های آشپزخانه

 

 

اگرچه طراحی کابینت های آشپزخانه با این رنگ، ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما بدون شک شکل و شمایل جذابی برایتان ایجاد خواهد کرد. اما یادتان باشد برای آنکه اندکی رنگ بنفش مورد علاقه تان را در فضا خنثی کنید، از طیف های خاکستری و خنثی در آشپزخانه استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید از بافت ها و سطوح ناهموار بیشتری در محیط استفاده کنید که دارای رنگ های خنثی باشند، و یا از سنگ های رگه دار سفید مثل مرمر یا وسایل چوبی طبیعی در فضای آشپزخانه بهره ببرید. این انتخاب ها تا حد زیادی می تواند تعادل لازم را در محیط آشپزخانه برقرار کند و رنگ بنفش را در هماهنگی با دیگر اجزای دکوراسیون قرار دهد.

 

هم چنین بخوانید: رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری بنفش

 

 

 

 

کاغذ دیواری بنفش گسترده ای از سایه ها را در بر می گیرد.برخی از کاغذ دیواری ها به شکل متداول تری در خانه مورد استفاده قرار می گیرد،ارغوانی تیره اغلب در اتاق های نشیمن رسمی ظاهر می شوند کاغذ دیواری هایی شگفت انگیز تاثیر را به جایی میگذارد،سایه های درخشانی هستند که از قضا خیلی در معماری داخلی مورد استفاده قرار نمی گیرند.

اگر این رنگ ها را دوست دارید ، در نصب کاغذ دیواری رنگ بنفش خالص تردید نکنید.یک کاغذ دیواری به رنگ انگوری روی دیوار های اتاق نشیمن می تواند مشکل ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مدرن کم رنگ یا جزئیات سفید رنگ را از میان بردارد،زیرا رنگ غیر منتظره و دراماتیک است.

 

 کاغذ دیواری بنفش بیشتر خانم های خوش سلیقه برای اتاق خواب منزل خود استفاده می کنند و کمتر دیده شده که برای پذیرایی استفاده شود زیرا در خااص ترین شکل خود هنوز رنگ مد روز خانه ها نشده است

 

 

 

 

 

 

 

اگر دودل هستید که مشتاقانه از کاغذ دیواری بنفش در خانه خود استفاده کنید یا نه سعی کنید روی مبل بنفش را به عنوان یک عنصر تشدید کننده در یک اتاق صورتی تند یا ارکیده ایی کم رنگ مورد استفاده قرار دهید،شباهت بین رنگ ها ،بنفش براق را کمتر ناساز جلوه می دهد.

اگر خانه خود را با کاغذ دیواری بنفش پوشانده اید برای سازگار کردن بنفش خود از رنگ سفید یا کرم استفاده کنید.یک ترکیب قرمز بنفش مثل آلویی یا ارکیده ایی روشن با کرم گرم به بهترین شکل به کار می آیند و سایه هایی با آبی بیشتر مثل بنفشه ایی و نیلی به وسیله سفید یخچالی،مکمل خواهد شد، هر دو راه تازگی سفید در برابر بنفش رنگ را به شکل عادی در می آورند در حالی که قدرت ملکوتی آن را مهار می کنند،از این ترکیب در اتاق هایی که تخیل به شکل متعادلی چیره است استفاده کنید،مثلا در اتاق مطالعه یا اتاقی که برای سرگرمی از آن استفاده می کنید و تاثیرات جادویی بنفش را کشف کنید.

 

مرجع:http://aquilairan.ir/shown.php?id=36&i=%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%86%D9%81%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا موید

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

رنگ سبز از نظر رنگ ‌شناسی

رنگ سبز، جزء رنگ‌های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ اصلی، آبی و زرد به دست می‌آید. سبز، در چرخه رنگ ها جز رنگ سرد و خنثی به شمار می رود.. استفاده از رنگ سبز، در دکوراسیون منزل محاسن زیادی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت...

 از ویژگی های بارز رنگ سیز راحتی ترکیب و ست شدن با هر رنگی می باشد...

 

1. سرعت مطالعه را در دانش‌آموزان افزایش می‌دهد و از این رو یک رنگ مناسب برای اتاق خواب محصوب می شود.

2. استفاده از این رنگ، برای اشخاصی که دچار افسردگی یا استرس‌های روزانه هستند توصیه می‌شود.

3. رنگ سبز، حس توازن و تناسب را در ذهن انسان تداعی می‌کند.

4. هریک از تناژهای رنگ سبز، احساسات خاصی را در انسان ایجاد می‌کند. به عنوان مثال سبز تیره، حس جاه‌طلبی را در انسان به وجود می‌آورد. سبز زیتونی حس امنیت و آرامش را به فرد القا می‌کند. سبز روشن نیز، تداعی کننده حس هیجان است.

5. کارشناسان علم روانشناسی بر این باورند که استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون منزل، در بهبود روابط اجتماعی افراد خجالتی نیز موثر می‌باشد.

 

اتاق نشیمن

نخستین مکانی که افراد پس از ورود به منزل شما با آن مواجه می‌شوند اتاق نشیمن می‌باشد. همین یک جمله کافی است تا به نحوه چیدمان این اتاق توجه ویژه‌ای شود. امروزه ترویج زندگی آپارتمانی، سبب شده تا اغلب مردم از طبیعت فاصله بگیرند. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید لحظاتی را دور از هیاهوی زندگی شهری سپری کنید این است که در فضا‌های آفتابگیر اتاق نشیمن، از گیاهان آپارتمانی استفاده کنید تا رنگ سبز اتاق نشیمن  خود را بیشتر کنید.

استفاده از اشیاء سبز رنگ مانند مبلمان، فرش یا دکور‌های سبز رنگ، راه‌حل دیگری برای داشتن خانه ای با دکوراسیون سبز رنگ است.

 

رنگ سبز در آشپز خانه

 رنگ سبز در آشپزخانه، فضایی پر جنب و جوش را به وجود می‌آورد. ساده‌ترین راه برای داشتن یک آشپز خانه سبز، استفاده از کابینت‌های سبز رنگ است که البته می‌توانید از گیاهان آپارتمانی سبز رنگ نیز برای این کار استفاده کنید

 

اگر امکان تغییر کابینت یا فرش آشپزخانه را ندارید می‌توانید رنگ صندلی‌ها یا میز ناهار‌خوری را تغییر دهید. با استفاده از برچسب‌های سبز رنگ برای درب کابینت‌ها، گاز، یخچال یا هود نیز می‌توانید با صرف کمترین هزینه، یک دکوراسیون با رنگ سبز در آشپزخانه داشته باشید. استفاده از رنگ سبز برای سقف نیز جزء ایده‌های خاص است و طبیعتا اشخاص، با سلایق خاص نیز از آن استقبال می‌کنند. برای اجرای این ایده می‌توانید از رنگ‌های متفاوت و تیره و روشن استفاده کنید به عنوان مثال از رنگ سبز روشن برای سقف و سبز تیره‌تر برای فضای داخلی یا بالعکس استفاده کنید.

اگر قصد استفاده از رنگ سبز به عنوان رنگ اصلی را ندارید می‌توانید از این رنگ به عنوان رنگ لهجه استفاده کنید. به عنوان مثال رنگ سفید را به عنوان رنگ اصلی و سبز را به عنوان رنگ لهجه انتخاب کنید. منظور از رنگ لهجه (accent) در اینجا همان رنگ ثانویه یا دوم در دکوراسیون خانه است.

 

مرجع:http://aquilairan.ir/shown.php?id=35&i=%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا موید

ویدیوی چسب کاغذ دیواری AQUILA

ویدیویی مختصر و فان درباره ویژگی های چسب کاغذ دیواری AQUILA

 

https://www.aparat.com/v/OraRg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا موید

ویژگی های چسب کاغذ دیواری مناسب

 

 

ویژگی های چسب کاغذ دیواری مناسب

 

آیا شما هم درانتخاب چسب کاغذ دیواری دچار وسواس هستید؟آیا از صرف هزینه مازاد برای چسب چوب و پرایمر برای گرفتن نتیجه بهتر از چسب خسته شده اید؟بسیاری از مشکلات نصاب های کاغذ دیواری در این زمینه به علت عدم اطلاع دقیق از ویژگی های چسب کاغذ دیواری می باشد!بدون شک هر چسبی با استفاده از ساختار خاصی ساخته شده است و شاید با خود بگویید چسبی وجود نخواهد داشت که تمام ویژگی های مثبت را در خود جا داده باشد!

در این مقاله ما شما را با ساختار انواع چسب های کاغذ دیواری آشنا خواهیم کرد و در انتها به شما چسبی پیشنهاد میکنیم که تمام نیاز های شما را برطرف کند.با ما همراه باشید...

 

فرمولاسیون چسب کاغذ دیواری بسیار راحت می باشد اما نکته ای که باید بسیار به آن توجه کرد این است که اگر دیواری که می خواهید بر روی آن دیواری نصب کنید که قبلا رنگ شده است ، حتما باید چسب کاغذ دیوارى را با اندکی چسب چوب به کمک آب رقیق کرده و اینکه تمامی گرد و خاک روی دیوار را باید پاک کنید تا هنگامی که کاغذ دیواری بر روی دیوار نصب می شود بر زیر آن حباب نیافتد . نکته ای بسیار مهم دیگر در زمینه نصب کاغذ دیواری این است که دیوار هایی که گچ کاری شده است حتما باید قبل از نصب کاغذ بتونه کاری شود.

در مجموع پنج نوع چسب کاغذ دیواری وجود دارد که در ادامه به توضیح ساختار و مزایا و معایب هر کدام به اختصار میپردازیم.

 

انواع چسب کاغذ دیواری:

 

 

·چسب کاغذ دیواری با میکس در آب سرد Clod water paste

·چسب کاغذ دیواری همه منظوره All porpuse paste

·چسب کاغذ دیواری با چسبندگی زیاد Extra strong paste

·چسب پوستری یا چسب کاغذ دیواری فوری Paste the wall

·چسب های مایع یا آماده مصرف کاغذ دیواری Ready to use paste

 

چسب کاغذ دیواری با میکس در آب سرد Cold water paste

این یکی از انواع چسب کاغذ دیواری است که به صورت پودر پولکی مصرف می شود و از گندم و سیب زمینی تولید می شود.این نوع چسب به آسانی در آب حل می شود و ترکیب شدن در آب و تنظیم میزان غلظت آن برای افرادی که به تازگی کار نصب کاغذ دیواری را تجریه می کنند کار مشکلی است.

خوبی این نوع چسب این است که به سرعت خشک نمی شود و نصاب به اندازه کافی برای تنظیم کاغذ دیواری بر روی دیوار وقت و زمان کافی را خواهد داشت و دراین صورت خطاهای احتمالی به حداقل خود می رسد و در اکثر مواقع هیچ خطایی رخ نمی دهد.این نوع چسب برای نصب کاغذ دیواری در وزن های متفاوت بسیار مناسب است و حتی می توان برای کاغذ دیواری های سنگین تر از مایع چسب غلیظ تری استفاده کرد.

نکته منفی این چسب این است که به خوبی با آب مخلوط نمیشود و برای جلوگیری از گلوله شدن آن باید در هنگام مخلوط کردن دقت زیادی به خرج داد!

 

چسب کاغذ دیواری همه منظوره All porpuse paste

این نوع چسب به صورت پودری استفاده می شود و حلال آب بوده و پس از حل شدن در آب قابل استفاده است.

این نوع چسب دارای خاصیت ضد قارچ بوده و مانع از ایجاد کپک می شود و در صورتی که دیوار منزل تان دچار رطوبت شود از ایجاد هر گونه کپک در زیر کاغذ دیواری و حتی روی سطح آن جلوگیری می کند و بدین ترتیب با خیالی آسوده می توانید از این نوع چسب کاغذ دیواری در مکان هایی که امکان ایجاد نم و رطوبت وجود داشته باشد هم با خیالی آسوده استفاده نمائید.

 

چسب کاغذ دیواری با قابلیت چسبندگی زیاد Extra strong paste

این نوع چسب یکی دیگر از انواع چسب کاغذ دیواری است که با ساختار خاصی از پلیمرهای وینیل باندل هستند.از آن جایی که این نوع چسب کاغذ دیواری بسیار سریع خشک می شود شما فرصت زیادی برای تنظیم کاغذ دیواری بر روی دیوار ندارید.

این نوع چسب کاغذ دیواری برای نصب پوسترهای دیواری و  کاغذ دیواری های ضخیم و سنگین بهترین چسب است.

درجه سختی این نوع چسب نسبت به چسب کاغذ دیواری با قابلیت استفاده در آب سرد Cold water paste بسیار بیشتر است و طبیعتا جدا کردن آن از دیوار بسیار سخت خواهد بود؛ این نوع چسب  در حقیقت به نوعی چسبی چند منظوره محسوب می شود.

چسب پوستری یا چسب کاغذ دیواری فوری Pate the wall

از این نوع چسب برای نصب کاغذ دیواری و پوسترهای دیواری بیشتر استفاده می شود و تاثیر فوق العاده کمی بر روی شکل ظاهری کاغذ دیواری و یا پوسترهای رنگی دارد و تغییر را بر روی ساختار آنها ایجاد نمی کند.

 

چسب های ماده یا آماده مصرف کاغذ دیواری Ready to use paste

این نوع چسب هم یکی دیگر از انواع چسب کاغذ دیواری است که به صورت آماده و مایع مصرف می شود و یکی از گران ترین انواع چسب کاغذ دیواری است که از آن می توان به نسبت ترکیب و با یک غلظت مناسب برای نصب کاغذ دیواری استفاده کرد.

این نوع چسب به راحتی در مجاورت هوا به سرعت خشک می شود.

 

اکنون با خواندن این مطلب به خوبی با ویژگی های هر نوع چسب کاغذ دیواری آشنا شده اید.همانطور که در مطلب بالا خوانده اید هر ساختار چسبی یک سری مزایا و یک سری معایب را دارا میباشد و شاید بگویید چسبی وجود نخواهد داشت که تمام  ویژگی های مثبت را دارا باشد و یا اگر هم وجود داشته باشد از نظر اقتصادی به صرف نخواهد بود.اما شرکت Aquila  با فرمولاسیون فوق پسشرفته و نانو تکنولوژی چسبی تولید کرده است که توانسته پاسخگوی تمام نیاز های نصاب ها باشد و علاوه بر قدرت چسبندگی بالا و راحتی در نصب و مخلوط کردن از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر از سایر چسب های موجود در بازار می باشد...

در ادامه به برخی از ویژگی های منحصر به فرد چسب کاغذ دیواری Aquila  خواهیم پرداخت...

 

· فرمولاسیون بسیار قوی،حلال پذیری سریع در آب،غلظت بالا

چسب کاغذ دیواری Aquila  دارای فرمولاسیون بسیار قوی و فوق پیشرفته ای می باشد که به سرعت در آب حل شده و بدون گلوله شدن مایعی یک دست به وجود می آورد.بعد از مخلوط شدن با آب مایعی بسیار غلیظ به وجود می آید که برخلاف غلظت بالای خود به راحتی بر روی کاغذ و دیوار قابل استفاده میشود.زمانی که غلظت چسب به میزان قابل توجهی رسید میتوان به آن آب بیشتری اضافه نمود که این اضافه کردن آب علاوه بر این که موجب رقیق شدن چسب خواهد شد،هیچ تاثیری در چسبندگی آن نخواهد شد و در واقع از چسبندگی آن نمی کاهد که یک ویژگی فوق العاده و منحصر به فرد می باشد.

·عدم نیاز به پرایمر برای زیرسازی و چسب چوب برای میکس در داخل چسب

قابلیت نانو تکنولوژی بودن این چسب باعث شده است که به نوعی دارای خاصیت عایق باشد و علاوه بر جلوگیری از ایجاد کپک و قارچ،به نحوی یک لایه ابتدایی بر روی دیوار برای نصب راحت تر کاغذ دیواری ایجاد می کند.هم چنین این چسب به محض مخلوط شدن با آب مایع با غلظت بسیار بالا حاصل میکند که دارای چسبندگی فوق العاده بالایی می باشد و نیازی به مخلوط شدن با چسب چوب یا سایر مواد برای بالا بردن غلظت و چسب چوب نمی باشد.

تذکر:استفاده از پرایمر برای زیرسازی در درجه اول بستگی به میزان رطوبت سطح و در مرحله دوم بستگی به نصاب کاغذ دیواری دارد ولی چسب کاغذ دیواری Aquila  حتی بر روی سطوح رطوبتی بدون هیچ مشکلی نصب شده است!

·سازگار حتی با سطوح سیمانی

قدرت چسبندگی فوق العادده این چسب به نحوی این چسب را تبدیل به چسبی همه منظوره کرده است به نحوی که در آزمایشات انجام شده حتی برای سطوح سیمانی و مرطوب به راحتی نصب شده و استحکام فوق العاده خود را نشان داده است

نکته بسیار مهم در چسب کاغذ دیواری Aquila  قیمت تقریبا ارزان تر و به صرفه تر از چسب های دیگر موجود در بازار می باشد که علاوه بر قیمت پایین تر خود چسب،عدم نیاز به پرایمر و چسب چوب هم موجب به صرفه بودن تر آن می شود!

 

مرجع:

http://aquilairan.ir/shown.php?id=34&i=%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%86%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا موید